Merhabalar arkadaşlar sürekli aynı işi yaparken mesela 20 satır diyelim o satıların hepsini değiştirmem gerekli o işin tekrarını yaparken elim ayağım çok kötü oluyor o işi bırakmam gerekiyor özellikle ayaklarım kendinden geçiyor bu sizce neden kaynaklı olabilir? tam olarak anlatamadım ama okadar garip bir hiski anca bu şekilde anlatabildim. Yıllarca huzursuz bacak sendromu diyip geçtim ama artık bıktırdı.