enavkrad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ay önce sıfır 1700 TL'ye aldık ne zaman bu kadar yükselmiş fiyatları dolar yüzünden herhalde
Yanlışınız var, 3 ay önce de 4 ay önce de 1700 liraya 6S yoktu hele sıfır hiç yoktu İkinci el deseniz anlarım.