PROOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bahsedilen kanun, geçen aylarda yurt dışındaki firmaların bireysel kullanıcılardan KDV alması ise, bu durum sadece bireysel kullanıcıları etkiler, firmaları ilgilendiren bir durum yok. Yani sadece bireysel kullanıcılar +kdv ödeyecek.
Ta kendisi. Bu sebeple D.O. da KDV3 beyannamesi vermeye/KDV ödemeye başlıyor ve bundan dolayı bireysel kullanıcılardan +KDV tahsil etmeye başlıyor.

Devletimiz adına sevindirici bir durum bu. Gelir artacak.