Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çorum / Osmancık’ta 650 liraya yakın radar cezası ödediğimi biliyorum hocam. Bu tarz cezalar genellikle radar tespit cihazları ile çekiliyor bana gelen cezada fotoğrafımı da çekmişlerdi

Geçmiş olsun bu arada
memleketim

ben o yolda 50 yi geçmiyorum