2 hafta önce çanakkale ezineye girişte radar uyarılı hız tabelalarını gördüm ve yavaşlamaya başladım. Arkadan uçarak gelen bir artist deli gibi sellektör yapmaya ve taciz etmeye başladı. Aracı sağa aldım o soldan korna öttürürerek artistlikle son sürat geçti. Ben yavaşça gitmeye devam ettim. 500 600 metre ilerde bu artist vatandaş kaportada hız tutanağını imzalıyodu.
İçimin yağları nasıl eridi nasıl eridi anlatamam. Tatile gidiyodum tatilde bu kadar zevk almadım valla