Hocam tek seferde 160km hızlada geçseniz 488tl den yukarı radar cezası olmuyor çift cezamı yediniz
Ah hocam ah keşke öyle olsa

Ben 2 tane yemiştim peş, peşe aşağıda ki arkadaş 5 kere yemiş video olarak bıraktım
https://www.youtube.com/watch?v=kEzFBhXZ6Zo