sahibinden iyice berbat bir yer olmus taksi çıkması ölmüş bitmis arabaya millet ne paralar istiyor. Aldığı parayla vergi indirimli 0 arac alıyor nerdeyse. bende arabayı satarken değerinin 2 kati yazicam sorana da sanane kardeşim diyecem.