Merhaba arkadaşlar.
Şu anda garanti bankasından babam emekli maaşını çekiyor ve Ankara bilmem kaçıncı icra dairesi babamın maaş hesabına haciz koymuş.
Şu anda hesap olarak TL,Dolar ve Euro olmak üzere hepsininde bakiyesi -'lerde.
Bu durumda yapılması gereken nedir ve daha önce başına böyle bir durum gelen oldumu. Maaş hesabına hacizi nasıl koyuyorlar.