lionking42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Celp döneminizde zaten sizi sınava çağıracaklar. O sınav sonucuna göre astegmen ya da kısa dönem er olup olmayacağınıza karar verilecek.
bilgi için teşekkürler hocam



Çok özür dileyerek konuyu güncelliyorum, az önce şubeye gittim Erken Sevk Dilekçesi gibi bir şeyin olmadığını söyledi, bugün muayenemi oldum 2 gün sonra sisteme düşecek sen 1 hafta sonra gel dedi memur, ne yapmalıyım arkadaşlar en kısa süre içinde gitmek istiyorum Şubat'a kalmamalıyım.

Askere gitmek istiyoruz almıyorlar, gitmek istemeyiz her zaman karşımıza çıkar