neden se bana her ay %3-5 arası ekleyerek veriyor.. hemen hemen er ay üstüne ekleme yapıyor

aslında kesinleşme zamanında çok takılmam ama ödeme günü yani ayın 21 i gelince dokuz doğuruyorum... ödeme talimatı verildi mi? hesaba yarın ne zaman geçer.. ..