Aynı durum bende de var. Yatağa ne zaman geçsem abartmıyorum minimum 2 saat sonra uyuyabiliyorum. Bazen 4 saati falan buluyor uyumaya çalışmam. Genelde sabah 6 gibi yatıyorum ve 11-12 gibi kalkıyorum. Çok denedim 1-2 gün uykusuz kalıp akşam erkenden yatmışlığım çok oldu, uyku düzenini oturtmak için. Ama nafile. 2 gün sonra yine sabahlara kadar uyku tutmamaya başladı. Saldım artık yapacak bir şey yok.
Öyle hayatmı olur bilader 12 de kalkmak nedir günün 3 te 2 sini yatakta mı geçiriyorsun

Bir söz vardı insanın en büyük düşmanı kendisidir diye o tanıma uyuyorsun vücut pert oluyor sagligina dikkat et.