hocam , ütopik diyor. yani dolar biz üretim yapıp ihracatın ithalatı katladığı dönemdeki dolar 1tl olmasını söylemiyor, sabah kalkıyorsunuz dolar 1tl oldu. bu senaryoyu anlatıyor. ben videoda herhangi gerçek olabilecek bir öngörü bir tahmin görmedim ki çenet in ekonomi yorumlarına kalmadık.
videoyu ekonımik bir yaklaşım. zhipotez olarak düşünmeyin.
şahsen ben öyle izledim.
//
birde , bu tarz konularda izleyecekseniz uzman x kişisini izleyin deniyor ama malesef uzman x kişileri herkesin anlayacağı dilden anlatamıyor her zaman. halka inebilmek önemli. halk dediğim bu forumdakiler değil emin olun.
özgür demirtaş var hocam youtube'dan izler misiniz. izledikten sonra bana özel mesaj atar mısınız