Ankara kalesi belki. Turist falan da var, tam ortasında göbek gibi bir yer var, eğer öz güveniniz yeterse tam ortasında ettiğiniz teklifte baya bi göz size döner.
Akşam 20.00 civarı diyor orası güvenli olmaz hocam o saatlerde bizzat o Altındağ tarafında yaşıyorum akşam yapılacaksa tavsiye etmiyorum burayı.