Gürcistan göçmeni gibi bişeyiz ben değilim ama dede tarafı falan hepsi ana dili gibi gürcüce bilirler.
Geçen sene memlekettten dönerken hopada durduk ordan geçmiştik kelle başı 20 tl almışlardı ve bensiz aşırı ucuzdu ya Artvin memleketime her gittiğimde giderim orayada
Gürcüce de çok zor değil ya raycebi gayvart gamarcoba falan yazılış şeklinde değilde okunuşu böyle : ekmek > PURİ Sıkali > Su Dana > Bıçak gibisinden ....