Buna arz talep dengesi deniliyor. Kimse kullanmaz ise yok olup gider, çözüm yasaklarda değil. Yarın biri R10'dan rahatsız oluyorum diyecek ve kapatacağız, yasakların sonu yoktur.

Çözüm eğitimdir, siz çocuğunuzu doğru dürüst eğitemiyorsanız bunun suçlusu Youtube değildir. Youtube'de milyonlarca ufkunuzu açabilecek harika videolar da var, siz ne ararsanız karşınıza o çıkıyor, talep etmeyin ki arz etmesin.