GameStaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamayı 3-4 sene kadar önce R10'dan birine yaptırmıştım ama şuan ona ulaşamıyorum. zaten yaptırmam gereken bir takım değişikliklerde var. Ben yapabilirim diyen varsa PM atsın anlaşabilirsek yaptırırım
Hocam anlamadın sanırım şuan için uygulama içerisinde birşey yapmana gerek yok! ilerleyen zamanda yine yaparsında şuan uygulaman boşuna kaldırılmış şekilde durmasın

gizlilik url kısmına bir gizlilik politikası yayımla bu kadar!