owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam teşekkürler, güzel yazmışsınız da benim sormak istediğim bu değildi. Şu an için bir şablon hazırlamaktayım. Ana sayfa üzerinde yazılar listelendiğinde kullanacağım için soruyorum. Yazınızda h etiketlerinin kullanımı anlatmışsınız. Ben bununla birlikte en sağlıklı nasıl a etiketini kullanacağımı soruyorum.
a etiketinin en içte kullanacağını biliyorum.
aksi halde hata veriyor diye biliyorum (en azından eski tarayıcılarda...)