Arkadaşlar merak ettiğim bir şey var. Farkı ben yok diye biliyorum ama belki vardır içimde kalmasın diye meraktan soruyorum. Bir internal link verirken <a> etiketi içinde <h2> veya <p> gibi etiketleri mi kullanmak mantıklı, yoksa <h2> veya <p> gibi etiketler içinde mi <a> etiketi kullanmak mantıklı. Ya da benim doğru bildiğim gerçekten de doğru mu?