Merhaba Kardeşlerim,
Son 4 aydır facebook giriş uygulaması çalışmıyor bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum ? yoksa başka yaşayanlar var mı? Ne güzel vatandaşı yormadan direk facebook üzerinden siteye giriş yapabiliyorlardı, şu anda giriş yap veya kayıt ol butonuna tıkladığımda hiç bir tepki vermiyor,
Sinir bozucu bir hata,
bu hata acaba facebook kaynaklı mı?
Bunu nasıl öğrenebilirim
Hata yaşadığım
site