Brkyrtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows markette ınstagramın kendi uygulaması var onu kullanabilirsiniz.
The_Memo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows 16 + https://www.microsoft.com/tr-tr/p/in...m/9nblggh5l9xt
al demesine bakmayın ücretsizdir uygulama (win7 de olmaz)
Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç olmadı emülatör kurup instagramı indirebilirsiniz.
Hepinize teşekkür ederim

Microsoft Store'dan Instagramı indirdim gerçekten çok on numara fakat şöyle bir sıkıntı var DM'den mesaj gönderirken "Enter" tuşuna bastığımda mesajı göndermek yerine alt satıra geçiyor. Bu sorunun bir çözümü var mı?