Windows markette ınstagramın kendi uygulaması var onu kullanabilirsiniz.
Hiç olmadı emülatör kurup instagramı indirebilirsiniz.
Hepinize teşekkür ederim
Microsoft Store'dan Instagramı indirdim gerçekten çok on numara fakat şöyle bir sıkıntı var DM'den mesaj gönderirken "Enter" tuşuna bastığımda mesajı göndermek yerine alt satıra geçiyor.

Bu sorunun bir çözümü var mı?