Ne olursa olsun MONSTER önermekteyim, yeteri kadar ilgililer 6 ayda bir bakım ücretsiz. Kasa kalitesi kötü diyen arkadaşları dinlememeni tavsiye ediyorum çoğu kullanmamış kişiler olduğu görüşündeyim

5.350TL’ye 7 ay önce abra v7.2 aldım (özelleştirilmiş) hiç bir sıkıntısı olmadı cihaza su döküldü servis güler yüzle onardı