GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramda 4500 TL'ye almıştım iyi ki de almışım çok memnunum şiddetle tavsiye ederim ısınma sorunu var diyen olmuş ısınmayı bırak fan açmıyor bozuk olduğundan değil cihaz ısınmıyor ki açsın

https://www.monsternotebook.com.tr/a...kaAtvbEALw_wcB
Hangi oyunları açamıyosun bu pc de hocam yani açamamandan kasıt şu açarsın eyvallahta kastıktan donduktan sonra bir anlamı yok kasmadan donmadan hangi oyunları oynuyosun.