Bayramda 4500 TL'ye almıştım iyi ki de almışım çok memnunum şiddetle tavsiye ederim ısınma sorunu var diyen olmuş ısınmayı bırak fan açmıyor bozuk olduğundan değil cihaz ısınmıyor ki açsın

https://www.monsternotebook.com.tr/a...kaAtvbEALw_wcB