FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynayacağım diyorsunuz, neden masaüstü almıyorsunuz?
Şehir dışına sık sık çıkıyorum bu aralar dolayısıyla masaüstü buna büyük bir engel bilgisayar yanımda olmalı. Birde masaüstü kullanmayı oldum olası sevmiyorum bence en büyük neden bu.