Oyun oynayacaksan kesinlikle 15,6 alma. Fiyat iyi ama git monster al kesinlikle pişman olmazsın. Yaklaşık 5 sene önce monster tulpar T7 aldım 17 inç. halen kullanıyorum. Pupg falan kasmadan oynuyorum 5 sene evvel aldığım bilgisayar ile.
Tabi dolar 3e katladı şimdiki fiyatlarını bilmiyorum.
Kesinlikle monster öneririm dizüstü için