Kendim monster kullanıyorum. Cihazda ısınma problemi asla yok. Her türlü testi yaptım. Cihaz içerisinde sıcak hava barındırmıyor. Dışarı vuruyor sadece. Kesinlikle gram ısınma yok. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. monster abra a5 v9.2 modeli