Gracious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben yerinde olsam monster alırdım. Monster kullanan tanıdıklarım var ve çok memnunlar. Bende birkaç defa kullandım gerçekten canavar gibi makina. Üstelik senin alacağın fiyatlarla neredeyse eşdeğer.
Bu fiyata eşdeğer bilgisayar önerilerine açığım.