Arkadaşlar merhaba kolay gelsin herkese bir sorum olacaktı adsense başvurusu yaptım fakat hala reklam biriimleri kısmında başvuru anı duruyor ve sitelerim kısmına eklenen olmadı biri 4 gün biri 3 gün bu süre bu kadar uzunmuydu?