hocam bence değerlendirmeniz yanlış. Ruhi Çenet'in boş videolar yaptığını düşünmüyorum. Videoda ütopik diyor onun için not düşmüştüm ben. Youtube çöplüğündeki ortalama üstü videolardan biri bnce.
''Ütopik'' hocam.
Haklısınız hocam
siz bu videoya mantıklı nasıl dersiniz ?
1 doları 1 türk lirası olması için zaten üretiminin tavan yaptığı bir dönem ve yurtdısından mal almak değil satmaya başlarsınız. yoksa dolar 1tl olmaz zaten. bu ütopik falan değil bomboş bi içerik. düşünüyorum hadi videoyu 10dk aralıksız çekti youtube yükledi sonradan neden silmedi? veya editlerken düşünmedi mi *** burda bi mantık hatası var diye. gereksiz gereksiz hayatımızdan zaman çalıyorlar.