1 dolar 1 lira olsaydı dolar yine artardı kısmına katılmıyorum ilk postlarda bir arkadaş yazmış 1 doların 1 lira olması için zaten yeteri kadar üretimin olması gerekiyor iki ülkede hemen hemen aynı birimde asgari ücret alıyor doların makul değeri neden 5.5 lira olsunki ? doğru politikalarla en azından 2 - 3 liralara indirilebilir diye düşünüyorum 1 dolar = 0,86 Euro (asgari ücret birim olarak bu 2 bölgede aynı miktarda)