Konu
EkşiSözlük yazarlarının r10'a sarması
28-09-2018, 00:50:10
#10
Flexible
SAEC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekşiyi severim, takip ederim. Şimdi faydasını da gördük daha da çok sevmeye başladım.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorsunuz