Ticari ilişkilerde dolar kullanma yasağı getirdiler fakat ne kadar doğru ne kadar yalan bilinmez.

Herkesin bu haberi incelemesini öneririm.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/a...ar-yasak-12908