Yahu adamlar dolarla aldığı malı neden TL ile satsın? Giderleri tamamen döviz olan bir firmanın bunu yapması mantıklımı? Adamlar o kadar masrafı göz önün alıp ticaret yapıyorsa, sende proje yapıyorsan v.b napıyorsan bu fiyatları göze alacaksın.