Bu 9 ay mecburi mi?Bende okul gereği staj yapacağım, başvurup kabul olursam staj olarak gösteririm hem ama benim sürem Şubat-Haziran arası yani 9 ay yapmasamda dahil olabiliyor muyum bilginiz var mı arkadaşlar?