Şimdi haberlerde gördüm heyecanlandım fakat eğitimler İşkur'da değil özel firmalarda olacakmış. Kısacası firmalara iş başvuru yapacağız kabul edilirsek, maaşın yarısı İşkur tarafından ödenecek. Buraya kadar güzel ama asıl mesele iş bulmakta değil mi zaten?