Farklı bir bakış açısı yaratmaya çalışmış ama bence olmamış.
O zaman şöyle de yapabiliriz. 1dolar = 1tl ise, ihtiyacımız olduğu kadarını alırız. Ve üretmeye başlarız. Niye daha fazla almaya çalışıyoruz ki. Tamamen hayal gücü olduğu için, farklı farklı senaryolar üretilebilir.