1 TL = 1 Dolara eşit olması durumunda "İTHAL ÜRÜN ALIMI ARTAR" diyor. Ancak öyle bir gerçek var.
1 TL = 1 Dolar olabilmesi için ÜRETİM ve İHRACAT yapmamız lazım. Yani sadece SATIN ALARAK zaten 1 Doları 1 TL ile eşitleyemeyiz. Bugün 1 Dolar =1 TL olsa 3 yıl sonra yine 1 Dolar = 10 TL olur.
Satın Almayı Değil Satmayı,
Yok Etmeyi Değil Çoğaltmayı,
Tüketimi Değil Üretimi Yaşatmalıyız...