drajeweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sade bir tasarım olmuş, destek olmak adına firma girişi yapacağız.
Teşekkürler tasarımı ben yapmıştım becerebildiğim kadar dilediğiniz kadar firma ekleyebilirsiniz hocam sorun değil. Firmanızda onaylandı. İyi Çalışmalar...