Yollar, köprüler, vs dolarla yapılıyor. Günlük ücretler dolarla garanti ediliyor kimsenin sesi çıkmıyor. Dolar yükseldi diye elektrik, su, doğalgaza zam geliyor kimse sesini çıkarmıyor. Dolar yükseldi diye benzin, dizel fiyatları uçuyor kimse ses çıkarmıyor. Dolar yükseldi diye kağıt hammadde giderleri artıyor, kağıda zam geliyor kimse ses çıkarmıyor. Ama tüm giderleri sadece dolar ve euro olan biz hosting firmaları dolarla hizmet veriyoruz diye hedef gösteriliyoruz. Nereye doğru ölelim yer gösterir misiniz?