Herşeyi anladım da 2 gün önce WIN7 DVD si almak için kafeye gittiğimde dayının fahiş fiyat çekmesi, nedenini sorduğumda ise doların yükselmesini öne sürmesini anlamış değilim
Sanırım torrenti de ABD'den döviz ile almaya başladık :/