Geçen ay veri merkezine aynı ürüne 470 TL ödeyen bir aracı firma bu ay 700 TL ödüyor ve müşterisi de bu aradaki farkı sunucuyu satın aldığım yer ödesin diye bekliyorsa vatandaş olarak biraz haksızlık yapmıyor mu ?