Dolardan en çok etkilenen sektörlerin başındayız bundan dolayı çoğu firma dolara geçiş yaptı haklı olarak.

Köprülere $ ile para öderken kimse ses çıkarmıyor bir kaç firma dolara geçti diye konu açılıyor çok ilginç