Sıkılmadınız mı artık hergün aynı muhabbetten, herkes kendi görmek istediği gibi görüyor ve yaşıyor...Bence artık yönetim bu tarz konulara bir el atmalı. Dolar şu kadar oldu fırsatçılar şunu yaptı sıktı. Lümpen proletarya ne kadar büyükmüş bu ülkede yazık...