Ülkede bir devalüasyon oldu ne kadar kabullenemesenizde ürün yerli olsada maliyetler yükseliyor elektrik bile %35 oranında arttı kullanılan makine, bakım onarım yedek parçalar, nakiye, kira bunlar hep ürün üzerine eklenir bunun adı fırsatçılık değil maliyet muhasebesi sizin söylediğiniz stokçuluktur.