Daha detaylı incelemeniz gerek.. Mazot gübre ilaçlama v.s bunlara bakın mazot dolar endeksli, gübre ithal/yerli, ilaçlama o da dolar endeksli. Kısacası bu daha ufak örneği. Bunun daha neleri var üretim işlem safhasında. Hani zam yok zam yapanı şöyle böyle ceza diyorlar ya onlar faso fiso. Ben gıdacıyım artmayan bir şey yok. Ha iş var mı desen?! O da yok. Zor dönemden geçiyoruz bu min 6 ay sürer bence..