Fırsatçı olanlar zaten 3 ay önce dolar 4.50 seviyelerinde iken bunu yaptılar.. Bakın 3 ay önceden bahsediyorum !! 1 sene önce dolar 3.50 seviyelerinde ikende fırsatçılar bunu kullandılar parasına para katanlar bile oldu ama şuan ki zamların büyük bir çoğunlu fırsatçılıktan değil....