Nasıl isyan içerisindeydiler? Tuvalet kağıdı yok diye mağazaları falan mı yağmalıyorlardı? Bu gibi yerlerde tuvalet kağıdı olmaması mütemadiyen insanların başına gelir. Bu b*ktan konudan da kriz çıkmayıversin afedersiniz.