Şuan kimse araba almayı bırak bisiklete alamıyor ki hocam, istedikleri kadar düşürsünler. Ayrıca bunların hepsi ithal araba. Şuan bunların alımının ekonomiye katkısı yok zararı var. Yani ben öyle düşünüyorum. Ekonomi bilgisi geniş arkadaşlar varsa daha geniş bilgi verebilirler.