crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üst menüde sms botununun yanında saga ok var ona tıklayınca USSD diye bişey gelmiyor mu ? o kodu ordan gondermeniz gerkeiyor. en sagdaki buton > https://leonid.shevtsov.me/uploads/i...rtner_call.png
evet var şimdi gördüm ve command ve send diye seçenekte var anladığım kadar o da oluyor şimdi bunları size PM olarak gönderdiğim mesajdaki gibi sisteme dökmek kalıyor



crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üst menüde sms botununun yanında saga ok var ona tıklayınca USSD diye bişey gelmiyor mu ? o kodu ordan gondermeniz gerkeiyor. en sagdaki buton > https://leonid.shevtsov.me/uploads/i...rtner_call.png
USSD sorgusunda 2 farklı komut kod ile denedim Receive kısmında görüntülenmedi numara? Acaba yazılımsal mı bir sorun var sürümü biraz eski 2012 gibi Mobile partner programının