Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim alınma ama ihtiyaç duyulmayan birşey yapacağım dersen herkes de ciddiyetini kaybeder. Örneğin r10'a rakip olman için r10'un karşılamadığı ve sürekli şikayet edilen birçok özelliğinin olması gerekir.

Örneğin ''r10 sitesinin ingilizce versiyonunu açmak istiyorum '' Deseydin herkes ciddi ciddi fikirlerini belirtebilirdi. Yani temel farklılıklar koymalısın. Bak bu da bi fikir mesela. R10 'un full ingilizce versiyonu olsa ben girerim. Örneğin türkçe yazmak yasak olur. İşlerin tamamı yabancı olmak zorunda olur. Yabancı siteler, yabancı tasarımlar, yabancı makaleler vs. Full ihracata yönelik bu site dersin. Böylece r10 üyeleri bu değişik fikir hakkında düşüncelerini söyler. Ama aynısını veya bir kaç özellik ekleyip çıkarmayla yeni şey yapılmaz. Tutmaz da zaten. Bunlar da benim düşüncelerim. Başarılar dilerim..
Oneriniz ve ilginiz icin tesekkur ederim

Dil ile ilgili combobox uzerine bir mesajlasma ve iletisim arayuzu dusunuyorum. Ingilizce temelli bir domain uzerinde hazir cumle kaliplari ile en populer 3 dil ve Türkce yazisma sistemi dusuncem var. Bu kategorize iletisim sistemi ayni zamanda gorme veya isitme engelli bireylere iletisiminde aktarilabilmesi acisindan ciddi kolaylik saglayacak.

Platform web temelli olmayacak bir programlama dili ile cross platform bir alt uygulama yazilim hazirlanacak bu sistem uzerinden platformun arayuzlerinden biri web olacak. Isteyen kullanicilar donanim ve internet alt yapilari uzerinde web, desktop, mobil veya diger internet erisimi olabilen akilli tv, tv kutusu veya akilli saatler icin kendi yazilimlarina platformu entegre edebilecekler.

Yani hosting ve online hizmet teknoloji ve sirketlerin devletlerin sinirlari iceirisinde ayriyetten ben ve projeye dahil olmak isteyen arkadaslarin limitleri dahilinde olabilecek sekilde gorev kazanc ve hissedarlik yetkisinin mumkun oldugunca ozgun hale getirilebilmis halde olusabilmesini istiyorum.